Tilbud

Jeg har lavet en liste med et par af supermarkedernes tilbud i den kommende uge, samt et par tilbud fra Philipsonwine.dk og Bichel.dk

______________________________________

Georges Duboeuf - Macon Villages (Føtex)
Pr. fl. 50 kr. (Normalpris 80 kr.)

Denne vin har tidligere fået rigtigt fine anmeldelser af aviserne. Det burde være et godt køb, men jeg har personligt aldrig købt den.
______________________________________

Chablis Premier Cru (Superbest)
Pr. fl. 99,95 kr. (Normalpris 160 kr.)

En flaske som jeg vil tro er af lav kvalitet, pga. den meget lave pris for en Premier Cru. Ingen gang årgangen er beskrevet i avisen? Det er ikke en vin jeg personligt selv ville købe. Men man kan jo være heldig. :)
______________________________________

Nuiton Beaunoy - Hautes-Cotes de Nuits 2009 (Philipsonwine.dk)
Pr. fl. 99,95 kr. ved 12 flasker (Normalpris 180 kr.)

Nuiton Beaunoy har jeg allerede anmeldt i en af de første anmeldelser, og jeg er personligt rigtig glad for deres vine. Denne har jeg dog aldrig smagt, men kvaliteten burde være god. Prisen er rigtig fin, men desværre for Philipsonwine.dk skal man købe 12 flasker, før tilbuddet gælder. Men bestemt et fornuftigt køb til 99,95 kr.
______________________________________

Domaine de Suremain - Mercurey 2009 (Philipsonwine.dk)
Pr. fl. 99,95. ved 12 flasker. (Normalpris 180 kr.)

Det virker som et rigtig fint køb, men kræver at man køber 12 flasker. Vinen ser ud til, at være rigtig fint anmeldt på Philipsonwine.dk, fra forbrugere og anmeldere.
______________________________________

Machard de Gramont - Gevrey-Chambertin "Pressonnier" 2010 (Bichel.dk)
Pr. fl. 199,75 kr. (Normalpris 250 kr.)

En Gevrey til en fornuftig pris og dette tilbud gælder allerede ved køb af èn flaske! Dette kunne være et fint køb, hvis man bare ønsker, at prøve en enkelt flaske og man kan købe lidt andre flasker også.



 

0 kommentarer :

Send en kommentar

 

Vinanmeldelser

Ønsker du, at din vin skal anmeldes, så besøg linket og læs hvordan. Skal din vin anmeldes?

Om siden

Bourgogne vinblog er en side som fokuserer på det traditionelle og unikke vinområde Bourgogne. Formålet er, at skabe den bedste danske side omkring vinene fra området. På siden kan du læse detaljeret om bl.a. områderne, appellationssystemet og meget mere. Jeg laver løbende anmeldelser, hvor der bliver lagt fokus på forbrugervenlige detaljer.